فروش ویژه
خرید اسکین لباس فری فایر+300 جم

69,000 تومان

(0)
فروش ویژه
اسکین گرگ+100 جم فری فایر

23,000 تومان

(0)
فروش ویژه

117,000 تومان

(1)

خرید جم فری فایر با اطلاعات یکی از روش های رایج خرید الماس های بازی گارنا فری فایر می باشد. کاربران بازی گارنا فری فایر می دانند که جم در این بازی یک ارز قابل مبادله برای خرید سلاح ها، تجهیزات و شخصی سازی کاراکترهای این بازی می باشد. با خرید الماس های این بازی قادر به استفاده از مهارت های بیشتر بازی و پیشی گرفتن از رقبای خود خواهید بود.

خرید جم فری فایر اطلاعات
خرید جم فری فایر با اطلاعات
روش های مختلفی برای دریافت الماس های فری فایر وجود دارد اما خرید جم فری فایر با اطلاعات یکی از سریع ترین روش های دریافت این ارز می باشد. با خرید جم فری فایر با استفاده از این روش قادر به اعمال تغییرات با سرعت بالا در بازی خواهید بود. در ادامه قصد داریم خرید جم فری فایر با اطلاعات را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم.
آیا امکان خرید جم فری فایر با اطلاعات وجود دارد؟

یکی از روش های دریافت الماس ها در بازی فری فایر خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت می باشد. برای دریافت الماس ها در این روش تنها به پسورد و یوزر اکانت خود در رسانه های اجتماعی مختلف همچون جیمیل، فیسبوک یا توییتر نیاز پیدا خواهید کرد. شما باید پسورد و یوزر خود را در بخش پرداخت یا تسویه حساب اکانت خود وارد کنید. در نهایت شماره تماس شما باید با دقت بالا در این بخش وارد گردد. پشتیبانی جم ارزان در صورت بروز مشکل می تواند از طریق شماره تلفن با شما ارتباط برقرار نماید.
برای خرید جم فری فایر با اطلاعات امکان فعالسازی محصولات این بازی برای شما وجود دارد. جم ارزان نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا با ارائه جم، الماس های این بازی و بسته های جم با قیمت مقرون به صرفه خرید آسان را به شما ارائه دهد. جم ارزان با سابقه چندین ساله فرآیند خرید جم فری فایر با اطلاعات را برای شما ساده ساخته است. این فروشگاه معتبر نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا شما را به خواسته تان نزدیک تر کند. امکان خرید تمام محصولات بازی گارنا فری فایر در این فروشگاه معتبر برای شما فراهم شده است.

نکات مهم خرید جم فری فایر با اطلاعات
برای خرید جم فری فایر با اطلاعات بهتر است نکات زیر را به خاطر داشته باشید.
برای خرید جم فری فایر از این روش همواره توصیه می شود تایید دو مرحله ای اکانت خود را غیر فعال سازید.
پس از ثبت سفارش خرید الماس های این بازی از طریق ایمیل یا پیامک یک فاکتور همراه با کد سفارش برای شما ارسال می شود.
به منظور ایجاد ایمنی توصیه می شود پس از تکمیل سفارش رمز اکانت خود را تغییر دهید. در نهایت می توانید تایید دو مرحله ای اکانت خود را فعال سازید.
کارشناسان جم ارزان از شما خواهش می کنند تا بلافاصله پس از ثبت سفارش آن را پیگیری نکنید. پس از تکمیل سفارش از طریق ایمیل یا پیامک اطلاع رسانی های لازم به شما ارائه داده خواهد شد.
تیم جم ارزان به منظور خرید محصولات این بازی به رمز و ایمیل اکانت شما نیاز دارد. با در اختیار داشتن این اطلاعات تیم جم ارزان قادر خواهد بود به اکانت شما وارد شود و محصولات خریداری شده را برای شما فعال نماید. تمام اطلاعات اکانت شما پس از خرید از دیتابیس فروشگاه به طور کامل پاک خواهند شد.
زمان تحویل الماس های این بازی پس از ثبت سفارش خرید معمولا 30 دقیقه تا 3 ساعت است. همواره توصیه می شود تا اتمام 3 ساعت از ورود به حساب خودداری نمایید.
در ثبت اطلاعات سفارش خود نهایت دقت را به کار گیرید زیرا در غیر این صورت سفارش با تاخیر مواجه خواهد شد.
اگر اکانت شما روی جیمیل و فیسبوک ذخیره شده باشد برای ورود به اکانت باید دو عدد بکاپ ارسال نمایید.
مدت زمان مورد نیاز برای فعالسازی الماس های خریداری شده
پس از خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت فرآیند فعالسازی جم برای شما آغاز خواهد شد. مدت زمان فعالسازی این الماس ها تا حد زیادی به زمان ثبت سفارش شما یا صحیح بودن اطلاعات ارائه داده شده در ساعات کاری فروشگاه وابسته می باشد. در صورتی که سفارش خود را در روزهای تعطیل ثبت کرده باشید فعالسازی الماس ها مدت زمان بیشتری به طول خواهد انجامید.
خرید جم فری فایر با اطلاعات
خرید جم فری فایر با اطلاعات اکانت
مقایسه خرید الماس های فری فایر با اطلاعات و دیگر روش ها

برای خرید جم فری فایر با اطلاعات باید مشخصات اکانت یا حساب شما در اختیار سایت قرار گیرند. سایت در نهایت با استفاده از این اطلاعات خرید را انجام خواهد داد. سپس با استفاده از این حساب های کاربری خرید جم به صورت مستقیم و از راه سرور انجام خواهد گرفت. خرید الماس های فری فایر در این روش نسبت به استفاده از آی دی ارزان تر است. در این روش هزینه ها به طور چشمگیر کاهش خواهد یافت از این رو خرید الماس های فری فایر با استفاده از این روش کاملا مقرون به صرفه است. در صورت خرید الماس های فری فایر با استفاده از این روش امکان بروز مشکل در بازی برای شما به صفر خواهد رسید. از این رو با استفاده از این روش نتیجه بازی تا انتها برای شما ایمن خواهد بود.

خرید جم فری فایر با اطلاعات

مزایای خرید جم فری فایر با اکانت
مزایای خرید جم فری فایر با اطلاعات از جم ارزان
خرید جم فری فایر با اطلاعات شامل تاپ اپ می باشد و در صورت خرید الماس های این بازی از این روش قادر به دریافت تاپ اپ و هدیه های بازی خواهید بود. با خرید 300 جم فری فایر تاپ اپ بازی برای شما پر خواهد شد و بازی نیز به شما 50 جم هدیه خواهد داد. در صورت خرید 800 جم قادر به دریافت 150 الماس و با خرید 1800 جم در نهایت قادر به دریافت 300 الماس به عنوان هدیه خواهید بود. تخفیفات این الماس ها همواره در سایت جم ارزان موجود هستند.

خرید جم فری فایر با اطلاعات

ویژگی های اسکین تاپ اپ فری فایر
بعد از دریافت تاپ اپ بازی هدایا به طور همیشه برای شما خواهد ماند و نیز میتوانید در بازی فری فایر قویتر و پرو پلیر تر شوید و دمیج های هدایا از اسکین های معمولی بهتر و با کیفیت تر از قبل خواهد بود و در درگیری با حریف موفق تر عمل میکنید و خرید جم فری فایر با اطلاعات از فروشگاه جم ارزان در این موارد و راهنمایی در بازی رتبه اول گوگل و رضایت تمام مشتریان را به خود جلب کرده است تا پلیر ها پرو پلیرتر شوند و به راحتی چالش های بازی را انجام و هدایا را دریافت کنند و بازی خوبی از خود بجای بگذارند

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط از واتساپ